U zadnjem kvartalu prošle godine podigla sam cijene knjigovodstvenih usluga. Iskreno, nisam očekivala nikakve probleme, a nisam ih niti imala.
Kod klijenata koji su malo podigli obrvu, moj odgovor je bio:
Gle, ti procijeni da li mi tebi toliko vrijedimo. Ako misliš da možeš dobiti tu vrijednost negdje drugdje za manje novca, dapače.
Jedan odgovor klijenta je bio:
Neee, ne! Ja ću plaćati i 10.000 kn ako treba, ja ne idem odavde!
U daljnjem razgovoru oko cijene s klijentom, kaže on meni: Ej, daj da te pitam nešto!
STOP! To “daj da te pitam nešto” po starom cjeniku košta 925 kn/h, a ti ćeš mene sada to pitati i dobiti odgovor besplatno.
I ako se vratimo unatrag, kroz ovih 15 godina koliko surađujemo, koliko sam ja takvih savjetovanja odradila za tebe?
Jako puno! - kaže on.
E vidiš, to je zapravo ono što ti plaćaš.
Kod promjene cijena morate se postaviti čvrsto, bez uzmicanja, i jasno argumentirati vrijednost koju pružate za tu cijenu.
Kakva su vaša iskustva s dizanjem cijena?