Evo možda mi vi možete pomoći da shvatim, ili me prosvijetliti odgovorom na ovo pitanje: zašto klijenti ne čitaju newslettere?
Kao i uvijek, postoji priča 🙂
Točno se sjećam da sam 5. listopada 2022. godine poslala svojim klijentima newsletter u kojem točno piše:
- koliko mogu isplatiti za Božićnice
- koliko mogu isplatiti za nagrade
- kada moraju to napraviti
- kada moraju napisati odluku
Dakle, na kraju godine, kada smo svi mi poduzetnici u ludnici (da ne spominjem nas koji još pružamo knjigovodstvene usluge poduzetnicima), ja dobivam hrpu poziva i mailova:
“Kad ono mogu isplatiti?”
“Koliko ono mogu isplatiti?”
I ja prekidam svoj posao i odgovaram:
Imate sve u newsletteru koji sam vam poslala još u listopadu. Tamo je sve u detalje objašnjeno.
Newsletter šaljem upravo kako bih smanjila stres i klijentima i sebi te kako bismo na vrijeme pripremili potrebne dokumente i donijeli potrebne odluke.
Evo, mene zanima:
Čitate li VI mailove i newsletter od svog knjigovođe?
Ako ne - pa zašto, pobogu?
P.S. Čitanje mailova od knjigovođe je važan dio vašeg poslovanja i pomoći će vam da se na vrijeme pripremite i za kraj godine, kvartala, promjene (kao na primjer, Euro).